Որպես արդեն 15 տարի ավտովարձույթով զբաղվող ընկերություն՝ խորհուրդ ենք տալիս այցելել հետևյալ վայրերը, եթե առաջին անգամ (կամ ոչ միայն առաջին անգամ) եք գտնվում Հայաստանում.
Մտածելով սեփական շահույթի մասին, բոլորը դիմում են գովազդի օգնությանը: Միայն թե երբեմն մոռանում են մի բան, որ “արգելված միջոցները” նույնպես կարող են եկամտի աղբյուր հանդիսանալ:
Այսպես,
Nissan ընկերությունը նոր գովազդային հոլովակ է բաց թողել ամերիկյան
հեռուստատեսություններում: Խենթ ռեփերների և կիսամերկ բրազիլուհի մոդելների
օգնությամբ, որոնք պետք է մարմնավորեին Ford Focus-ի ձեռք բերման համար ահռելի
գումարներ ծախսած հաջողակ մարդկանց, հոլովակը ցույց տվեց, որ նմանատիպ Nissan
Tiida ավտոմեքենան, որի արժեքը 06 ավելի ցածր է, քան Ford-ինը, իր մրցակցին
ոչինչով չի զիջում:
Իր հերթին վիրավորված Ford ընկերությունը դատի է տվել Nissan-ին:
Բոլոր նորությունները



